субота, 21. јул 2018.

Letnja žurka, moj način za odlazak u off fazu

Hejj, pre svega želim da vam se zahvalim na divnim komenarima i 12 pratilaca koje za sada imam. Dobila sam samopouzdanje da nastavim s blogovanjem. :)

Leto je savršeno za žurke. Može to biti kućna varijanta, na plaži, ili na nekoj travnatoj površini daleko od ostalih ljudi. Takodje,pod žurkom se ne podrazumeva uvek mnoštvo ljudi koje prvi put vidimo, muzika koja probija bubne opne i litre alkohola. Hmm pa možda to samo meni ne znači.


Daa,pa definitivno nisam neko ko ovo voli. :D

Nešto što je više u mom fazonu i pomaže mi da se prebacim u off jeste da odem u prirodu,uglavnom potpuno sama,s rancem na ledjima. Debeo sloj kreme za suncanje (prokleta alergija na sunce), šeširic na glavi,ranac i bicikl,sve što je potrebno za sreću. 

Kada nadjem savršeno mesto gde me niko neće uznemiravati,smestim se izvadim neki sendvič ili voćnu salatu (trudim se da se zdravo hranim), osveženje i pod obavezno knjigu. To su savršeni momenti.






Ja sam neko ko voli ovo vreme samo za sebe,ali sve ovo možete uraditi i sa najboljom drugaricom ili većim društvom. Spremite veće zalihe hrane i pica,nešto za zabavu i krenite. Nekada je stvarno potrebno da se udaljimo od tehnologije, društvenih mreža i epizode najbolje serije i samo odemo u off na par sati. 


 Nadam se da vame dopao post,do sledećeg citanja :*



17 коментара:

  1. Odličan post i originalna ideja. Pratim te. Sretno sa nastavkom bloganja.

    isabelabreber.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja volim oba načina, možda ovaj drugi malo više!:D Super post! :)

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Super post,jako interesentan,slazem se u potpunosti sa tobom! 😃 Cestitam ti na 12 pratilaca 😗

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. S obzirom na to da sam prvi deo raspusta provela poprilično pasivno (filmovi, serije, blog, instagram, Svetsko prvenstvo, muzika, i tako u krug), želim da za ovih preostalih mesec dana mnogo više vremena provedem napolje i uživam na zdraviji način. Upravo me je tvoj post inspirisao i hvala ti puno na tome. Fantastičan tekst. ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, zapratila sam te :)


    https://snowflakesdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Često imam off momente, mada meni nužno ne znači isključivanje potpuno sa interneta, jer tu je muzika, a kako ću bez muzike???
    Razumem te u potpunosti, svima nam je potrebno da imamo vreme za sebe.
    Upravo sam nešto takvo napisala/fotkala u najnovijem postu

    Novi post | SOS rubrika | Instagram

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogo mi se sviđa ovaj "tvoj način" i ja sam osoba koja voli i uživa u tome, da bude sama sa sobom. :)

    https://ccaammblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam netko tko provodi previše vremena u prirodi u smislu da odlazim na piknike, ali volim biti sama. Ponekad sjedim na terasi i pijem kavu i to je za mene savršeno opuštanje! ♥

    P.S. imaš novu čitateljicu. :)

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  9. Najbolji način za odlazak u off fazu je upravo čitanje knjiga (mada bih ja dodala i serije/filmove) jer tada upadnemo u svet likova i zaboravimo na naš svet i probleme koji nas muče. Divan post, u svakom slučaju i dobrodošla u blogosferu pošto vidim da si nova. ❤️
    PS: zapratila sam te, pa se nadam da ćeš uzvratiti. :)

    jasminadimitri.blogspot.rs | youtube.com/jasminadix

    ОдговориИзбриши
  10. Jako lijep post ! Priroda je super za off fazu, tip sam poput tebe koji preferira takve stvari više od partya i opijanja.

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  11. Volim način '' zabavljanja '' koji si spomenula, ali ne mogu reći da ne uživam kada odem na žurke sa društvom. Sve zavisi od mog razpoloženja, ili ću biti sama ili ću ludovati sa društvom.
    Originalna ideja jako, i interesantan post♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Draga veoma smo slicne :) Interesantan post i nadam se da ces nastaviti da blogujes!Zapratila sam tvoj blog ukoliko zelis uzvrati /pisem o proizvodima,serijama,filmovima,knjigama,putovanjima/ xx

    Novi post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/08/10-things-i-hate-about-you-movie-review.html

    ОдговориИзбриши