среда, 18. јул 2018.

Dobrodošli!

Zdravo, dobrodošli na Primrose blog.  Zovem se Milica i imam 18 godina. 

Ovaj blog sam otvorila zbog prevelike ljubavi prema pisanju, fotografiji i lepim stvarima. Ovaj blog zamišljam kao mesto gde ću moći slobodno da kažem ono što mislim i pokažem ono što volim,a da se ne plašim da će me neko osuđivati. Zahvaljujući blogovima Sofijin kutak, I am Maleficent, Kika's blog, Teen Queen i mnogim drugim odlučila sam da otvorim blog
.
Obožavam filmove i knjige,veliki sam Ketnis Everdin i svega što ima veze za serijalom "Igre gladi". Blog je i dobio naziv po Primrose,sestri Ketnis Everdin. Omiljena serija mi je "Porodica Serano",a od muzike volim EX-YU grupe 80-ih i 90-ih goina prošlog veka.

Poslednja stvar koju ću reći u ovo postu je da ću se truditi da objavljujem postove često. Blog će biti o svemu, biće raznih slika, modnih saveta i kombinacija, DIY  projekata, raznih recenzija,recepata. Trudiću se da uglavnom slike budu moje,ali biće slika i sa interneta.

Nadam se da ćemo se lepo družiti u budućnosti, da ćete zahvaljujući mom blogu saznati nešto novo i lepo se zabaviti. 



Da li imate neki savet za mene kao blogera početnika? 
Svaki savet i kritika su dobrodoši! :)




20 коментара:

  1. Drago mi je da si se odlučila pridružiti našoj blogerskoj zajednici i želim ti puno sreće u pisanju tvog bloga! Moj savjet bi bio da uvijek budeš iskrena i unikatna, ljudi će znati to prepoznati! Sretno! P.S. Zapratila sam te.
    <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv post, dobrodošla. :)
    Zapratila sam te.
    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Takodje volim Igre gladi i odusevljena sam i filmom i knjigom po kojoj je film radjen.Bas me je naziv bloga podsjetio na film,a sada imam i potvrdu da je bio inspirisan filmom.Sve u svemu,zelim ti puno srece i uspjeha u blogovanju.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prvo,zelim ti dobrodoslicu u ovaj blog-svijet! Volim mahom iste stvari. Sigurna sam da ce to blogovanje super ici,zelim ti sve naaaaj!!! Zapratila sam te kao znak podrske i jedva cekam tvoje postove! 😃😘

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Dobrodošla Mico! Želim ti punoo uspeha i sreće u blogovanju! Verujem da ćeš uspeti, a ja jedva čekam ta počneš da pišeš! Inače, takođe sam ljubitelj muzike 80ih i 90ih :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман19. јул 2018. 09:16

    Volim Igre gladi (iako nisam odgledala sve filmove). Želim ti iskrenu dobrodošlicu u svet blogovanja. Nadam se da ćemo se dugo družiti.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
  7. Hi :D your blog is very pretty, i like the design of it!
    would you like to follow for follow? kisses :D

    My blog - Lalabetterdayz

    ОдговориИзбриши
  8. Dobrodošla u blog svet! Želim ti puno sreće u radu! Pratim te :)
    Novi post je na mom blogu ↓
    I'mprefest

    ОдговориИзбриши
  9. Upravo sam naišla na tvoj blog i mogu reći da mi se mnogo dopada dizajn istog i da mi se čini da ćeš biti odlična u blogovanju. Učlanila sam se. Puno sreće ti želim. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  10. I ja sam nova na bloggeru, sviđa mi se jako izgled tvog bloga :)
    Dijeluješ jako simpatično:)
    Možeš i ti mene zapratiti?
    Evo ti link: https://samantakegl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Moram reći da si zaista lepo uredila blog, čak i bolje nego što sam ja to radila na početku. Stoga sve pohvale za to! Takođe mislim da se sigurno nećeš pokajati što si se upustila u sve ovo, jer je ovo jedan divan hobi, zahvaljujući kome ćeš naučiti mnogo toga. Želim ti da budeš istrajna u ovome i da ne odustaješ ukoliko ovo voliš i da svakim danom sve više napreduješ. Zaista ti želim sve najlepše i tu sam ukoliko zatrebaš neku pomoć, možda čak i neku saradnju. :) <33

    Dear Miss Modern: 100 things I love | Instagram: @ https.katt

    ОдговориИзбриши